söndag 9 mars 2014

Att göra det man brinner för

Idag är jag besviken på mig själv. Jag hade tänkt göra en sak för min egen skull. Jag hade tänkt skicka in några bilder till Höstsalongen på Fotografiska. En utställning öppen för alla, både etablerade och amatörer. Där man har chansen att få vara med. Om man blir utvald. Naturligtvis är det en enorm konkurrens och förstås oerhört svårt att komma med. Men jag ville ändå prova. För det är nåt jag brinner för. Mina bilder.

Och jag hade verkligen möjlighet att göra detta. Jag visste när deadline var. På ett ungefär... Jag hade börjat välja bilder. Så gick jag in idag för att dubbelkolla. Inlämning senast den 9 mars kl 21.00. På usb eller dvd. Jag kollade på klockan... 20.56. Fyra minuter kvar.

Att jag inte ens kan lägga den lilla tid som behövs för att göra det jag drömmer om. Det jag brinner för. Varför?


Inga kommentarer: