onsdag 8 april 2015

Dagens outfit

Om man är bloggare som jag så måste man ju hänga med lite. Till exempel så duger det inte att bara klä på sig på morgnarna och dra till jobbet. Nej man måste så klart fotografera sig och sin outfit och nogsamt berätta vart man köpt allt. För annars undrar ju folk. Vad har hon på sig idag? Vart har hon köpt den? Vart får hon allt ifrån? Så alla ni som undrat. Här kommer dagens outfit. Äntligen!


Byxor: Lindex
Klänning: ärvd mammaklänning efter svägerska. Som passar fortfarande trots att jag inte är gravid...
Jacka: Lite kul. När jag köpte den för några år sen på typ Joy eller nåt var det en kollega som gillade den och köpte en likadan. 'Fast min är i skinn' sade hon.  Ja tack då. Det är min oxå...
Lurvig väst: Ullared
Väska: Esprit, men med mushål
Skor: Fotriktiga från Ecco. Har man hälsporre kan man inte vara cool överallt. 
Mobilfordral: Som matchar byxorna. Hur coolt?
Frisyr: Utväxt

Inga kommentarer: