fredag 26 juni 2015

Låt oss tala om Paolo

Jag körde ju entusiastiskt igång en träningsomgång med självaste Paolo Roberto. På webben alltså. 15 med Paolo. Och i början var jag på. Körde ett 15-minuterspass varje dag. Stretchade. Kände mig stark. Och osmidig. Och hoppades på pepp från Paolo. Lite feedback. En klapp på axeln. Automatgenererat förstås, men bara nånting. Ge mig bekräftelse! Men det var tyst. Visst - om jag loggade in så fick jag se nån gammal film han spelat in. Och ett heja-heja från tävlingsledningen dök upp i inkorgen där på webben. Och en gång i veckan vann någon annan ett paket av Paolos pasta. Det var de fina priserna.

Nej, det här var riktigt uselt. Gör en app, skicka roliga påminnelser via sms och mail. Var så tuff och störig som du ger sken av att vara. Man går ju med för att det är Paolo Roberto. Ge då lite mer tillbaka.


Inga kommentarer: