fredag 29 april 2011

Det här är ingen virkblogg

Även om man skulle kunna tro det. Men jag blir väldigt inspirerad av alla virk- och pysselbloggar. Hade jag bara mer tid så oj vad här skulle pysslas. Nallen i rubriken är mitt första och hittills enda virkpyssel. Jag gjorde den när jag väntade Lill-Tjorvas och oj vad stolt jag är över den. Det blev några omvirkningar och lite hjälp från mor men det gick. Sen har jag köpt mer garn och mönster men inte kommit igång. Men nu virkar jag igen. En liten blå Hjärtekatt är på gång.

Ni kan läsa mer om Hjärtekatter på http://hjartekatten.blogspot.com/

Virka en du med!
PS. Så här såg rubriken ut när inlägget skrevs...

2 kommentarer:

Vardagsbetraktelser sa...

om jag får tipsa dig om en virkblogg som jag ofta tittar in på så är det www.http://kungenomajkis.blogspot.com/

Det är en kompis till mig som är virktokig och skriver små virktips i den bloggen. Titta gärna in hos henne och hennes tokiga virkideer.

Fru Olsson sa...

Tackar! Jag har faktiskt redan hittat den via din sida. Det var hos henne jag hittade tipset om Hjärtekatter :-)