fredag 10 augusti 2012

Bara så ni inte oroar er

Jag är fortfarande mig lik. Vill inte ni ska tro annat. Trots pajbak och rosklippning. Och bullmamma-varning. Så här ser tex lekstugan ut hos oss. Snacka om opysslad. Nu kan ju det bero mer på barnen än på mig, eftersom jag sällan leker i lekstugan, men vad är det man säger - sådana barn - sådan mor - eller nåt...

Psst! Om tex Kungen & Majkis skulle råka ha en stund över är det helt ok att komma förbi och piffa vår lekstuga lika fin som er dito... Jag bjuder på krusbärspaj... Med sandköttbullar till...

4 kommentarer:

kungen o majkis sa...

Haha, åh, sandköttbullar som är min favorit! Älskar knastret mellan tänderna :-D!
Det ser ut som om dina barn har riktigt roligt i er lekstuga, precis så som det ska va :-)!

Fru Olsson sa...

Du har rätt så klart. Däremot var det ett tag sen och allt har blivit stående... Så nu när Lill-Tjorvas borde få en nystart i stugan snackar vi mer om att riva hela plejset... Mest på grund av de otäcka fuktskadorna...

www.vardagsbetraktelser.se sa...

Jag tycker absolut att Kungen & Majkis ska åka dit och piffa iordning lekstugan. Eftersom att de inte vet vart ni bor så kan jag följa med och äta krusbärspaj i ert nya fina kök. ;-)

Fru Olsson sa...

Vilken toppenidé! Ni är så välkomna allihopa :-) Betänk också att det är er förtjänst att jag överhuvudtaget vågade börja blogga.