fredag 24 augusti 2012

PT status

Ja, om ni nu måste veta hur det gick med den däringa PT'n, så har jag inte avslutat min affär med henne ännu. Det här jippot skulle ju hålla på i ett halvår, men jag har lyckats dra ut det till nästan ett helt år... Jag var förkyld och jag var lat och jag höll mig undan. Men vad hjälpte det. Hon mailar och hon ringer. Och frågar hur det går.

Faktum är att jag sprang faktiskt flera gånger i början på sommaren. Och åt en hel del också. Och sen slutade jag springa. Men jag slutade inte att äta. Och äter gör jag fortfarande. I princip har jag snart gått upp allt som jag gick ner när jag var som bäst. Så det här uppföljningstestet som vi ska göra på vår sista träff känns så där lockande... Jag kommer antagligen att ha försämrat alla värden. Och så kanske hon säljer på mig ett nytt paket...? Nej, det kan jag lätt stå emot. Haha.

Men förutom att jag har varit förkyld och lat så tycker jag mycket om hennes koncept. Hon har kommit hem till mig och tränat. Hon har lyckats peppa utan att jag har blivit sur. Jag har fått olika typer av träningsprogram som jag kan göra hemma även i fortsättningen. Ja, rent teoretiskt kan jag ju det. Om jag vill. Och det vill jag ju. Jag ska bara bli av med förkylningen först...

4 kommentarer:

Richard Lindgren - vardagsbetraktelser.se sa...

Som jag har väntat på denna rapport ;-)

Kram på dig!!

Fru Olsson sa...

Tänkte väl att du var nyfiken :-)

Emelie sa...

Blir du glad nu? :-)¨
Jag har en PT, sådär världens bästa ungefär eftersom hon är gratis & otroligt tajtig. Hoppas d går bra för dig.
/Twitter-Emelie

Fru Olsson sa...

Kul att se dig här också :-)