fredag 17 augusti 2012

Det kom ett kort på posten

Vi fick ett kort i veckan. På riktigt. I vår postlåda. Sådär som det hände förr i tiden. Det var från min mans faster. Hon är oerhört duktig på att minnas bemärkelsedagar och nu gratulerade hon oss på bröllopsdagen. Ooops. Javisstja. Vi firade ju fem år i lördags. Eller firade och firade. Vi glömde mest bort det. Och vi var inte ens på samma plats i lördags... Så kan det gå. Tur då att vi fick lite uppmärksamhet ändå.

Och extra kul är det att vykortet vi fick även är från min mans kusin. Dvs det är han som fotograferat, designat och tryckt upp kortet. På eget initiativ. Ett sånt där initiativ jag själv skulle ha velat ta. Men som jag inte tar. Av någon anledning. Korten kan man beställa via kusinens blogg som du hittar här - Vardagsbetraktelser - och han tar inte bara fina bilder. Han skriver kloka saker också.

1 kommentar:

Richard Lindgren - vardagsbetraktelser.se sa...

Skoj att du fått ett av mina kort. Och precis som det står på kortet: "Ta vara på tillfället". Är säker på att du får massor tillfälle att ta vara på dina initiativ.

I slutänden handlar det ofta om att våga.

Kram på dig. / R