fredag 2 augusti 2013

Det kom ett meddelande

Jag har en Facebook-sida för min blogg. Den kan man gilla så får man alla nya blogginlägg som en länk i sitt flöde. (Ja, det där var reklam...)

Till min sida på Facebook kom det ett meddelande med en bild på världens sötaste lilla bebis. Hon skrattade och var ungefär lika stor som den rosa hjärtekatten Piff som låg bredvid henne. Piff hade följt med henne hem efter en hjärtoperation. Piff virkade jag för två år sen till projektet Hjärtekatten. (Piff väntar på Puff). Jag fick ihop tre hjärtekatter - en för varje barn jag har - och nu fick jag alltså se vart lilla Piff hade hamnat. Jag blev oerhört glad och rörd av att få en hälsning, och mina tankar går till alla barn och föräldrar som tvingas genomgå detta.

Att få bidra med en liten söt hjärtekatt känns gott. Virka en du med :-)

Läs mer på: http://hjartekatten.blogspot.se/

Och förresten! När jag gick in på Hjärtekattens Facebooksida såg jag att även hjärtekatten Puff har fått ett nytt hem. Jag blir så glad :-) (Puff är på plats).

1 kommentar:

Ulrika sa...

Åh, vad roligt! Dina katter var så fina - och klara ;-) Min ligger fortfarande i ett hörn någonstans. Vad kul att få sån feedback! <3