tisdag 22 maj 2012

Skor skor skor

Det här är ju verkligen inte alls på något sätt en modeblogg. Här kommer man till exempel aldrig att se dagens outfit. Skulle jag vara extra riktigt snygg nån gång kanske jag lägger upp en bild förstås. Bara för att skryta lite. Men till dess får ni nöja er med att veta att jag klär på mig kläder varje dag.

Däremot vill jag visa er ett fenomen. Jag har alltid varit en skoälskare. Skor skor skor. Förr i tiden köpte jag massor i alla former och färger. Jag går verkligen igång på snygga skor. Som så många andra. Men på senare år köper jag nästan inga skor längre. Jag har blivit praktisk och lite snål. Och kanske lite tråkig. Jag hittar ett par favoriter och kör på dem. Tills de går sönder. Så trist har jag blivit.

Men varför i herrans namn ser det då ändå ut så här i vår hall? Det kan ju inte vara mitt fel i alla fall...


Inga kommentarer: