fredag 10 februari 2012

Mix Megapol

Jag må vara gammalmodig. Eller till och med gammal. Men Mix Megapol. Jag tänkte jag skulle ge det en chans. Jag har svårt för reklamkanaler för jag gillar inte att bli avbruten av reklam. Samma reklam. Hela tiden. Om och om igen. Gäller både radio och TV. Men nu skulle Gry få en chans. För Gry gillar jag ju. Och visst är de roliga och visst är det trevligt och visst är det bra musik. Men reklamen! Jag blir galen. Och sen kommer nyheterna. Nej, det heter ju inte nyheter det heter TV4 News. TV4 Njuuus. Och väderrapporten är den senaste (där ser man) tillsammans med nåt himla företag och med lite tufft dunkidunk i bakgrunden. Nej, nu har det fått sin chans. Nu återgår jag till Morgonpasset på P3, med Martina, Kodjo och Hanna. Hejdå Gry.

1 kommentar:

AP sa...

Bra skrivet ! Håller helt med, det är svårt att tävla med Morgonpasset och Christer i P3.