torsdag 1 januari 2015

Nytt år och nya möjligheter

2014 var inte ett så bra år. Jag förlorade min far och det har varit en tung tid. Först när han var sjuk och sedan tomheten efteråt. Varje gång jag går förbi bilden på honom här hemma, så hugger det till i magen. Varje gång slår det mig, att ska jag verkligen inte få träffa honom igen. Verkligen aldrig. På riktigt. Det går inte in. Jag kan inte förstå. Jag vill inte tro det.



Jag har slutat med nyårslöften, men jag tycker ändå det är värt att reflektera över vad som är viktigt och vad jag vill. Jag har en del val att göra nu. Jag har en del tankar om vad jag vill. Nu gäller det att fokusera och inte låta mig hämmas, skrämmas, skämmas. Jag vill våga mer. Våga vara värre!

I år vill jag dessutom blogga mer... Det är inget nyårslöfte. Möjligen ett hot... Gott Nytt År på er.

Inga kommentarer: