torsdag 15 december 2011

Alla dessa lussebullar

Jag ser på Facebook att det bakas lussebullar åt höger och vänster. Det är bra tycker jag. Men jag undrar när de äter alla dessa lussebullar? Det blir ju så många när man bakar. Vi fikar nästan aldrig hemma hos oss. Kanske nån gång på nån helg. Och hade vi lussebullar hemma skulle det säkert bli oftare. Men inte så ofta att de skulle gå åt. Utan det skulle ligga kvar några frysskadade stackare i frysen till nästa jul.

Hmm - jag kanske ska kolla i frysen... Ungar - det är fiiiika!

Nej, vi har inte bakat i år heller. Dessa är från 2008. Men smakar som nya...

2 kommentarer:

Lotta Brandel sa...

Vlka fina bullar!! Shit, från 2008- ok de kanske inte är lika fräscha nu då....
Håller med,det fikas för lite här i Åkersberga. Man har inte vägarna förbi varandra och tar en kaffe som man hade när man själv växte upp.....
Ni får väl titta över på en fika snart, har dock inga bullar i frysen. Brago-kex?

Fru Olsson sa...

Kommer gärna och fikar, Lotta, och Brago-kex blir toppen :-) Och jag lovar - vi har inte ätit lussebullar från 2008... De tog slut förra året...