torsdag 5 december 2013

Formsvacka

Nu är det inget kul längre. Självförtroendet är i botten. Jag vet inte vad jag kan och jag vet inte vad jag vill. Lite halvhjärtat surfar jag runt bland annonser. Lägger upp samma CV på alla jobbsajter. Söker de jobb som låter minst tråkiga. De enda jag fått svar på är tre snabba nej. På just de jobb som var lite, lite utanför min box. Som jag kanske, kanske skulle kunna brinna för. Jag borde sätta mig ner och tänka efter. Vad vill jag? Vad brinner jag för? Men det är mig övermäktigt. Jag har inte drivkraften. Orken. Modet.

I morgon känns det säkert bättre igen.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Bästa syster - om de visste vad de går miste om. Jag förstår att det är lätt att tappa tron på sig själv men jag gör det inte, på dej alltså! Värsta kramen till bästa syrran! PUSS!