söndag 9 december 2012

Att få kommentarer

Jag har fått en del kommentarer om att det är svårt att skriva kommentarer på bloggen. Och nej - just de kommentarerna fick jag inte på bloggen...

Och det är ju jättesynd för jag älskar när jag får kommentarer. Då inser jag att jag faktiskt finns, syns och hörs. Jaja, inte hörs då... men det andra. Nån ser mig. Nån läser. Och nån tar sig tid att kommentera. Det är så himla uppskattat!

Så nu har jag ändrat lite inställningar. Tryckt på några knappar. Dragit i lite trådar. Från och med nu kommer kommentarsfältet upp som ett litet eget fönster. Det har jag sett att det funkar på andra bloggar. De andra bloggarna får nämligen massor med kommentarer. Så nu kanske jag får det jag också?

Så in och kommentera mera! Och säg gärna till om det inte funkar. Skriv det i en kommentar bara...

4 kommentarer:

Fru Olsson sa...

Bäst jag testar själv på direkten...

Fruida sa...

Hej Hej! Jag kommenterar mer än gärna. Kram och hälsa alla.

Detta fungerar ju utmärkt :)

Anonym sa...

Kommentera mera ska jag gärna göra ... Kram! /sis

Anonym sa...

YES, äntligen!
Hujeda mig vad jag ska kommentera!
: )
Kram Lotta