onsdag 12 oktober 2011

Avrapportering

Hur går det egentligen med min personal trainer? Jo, tackar som frågar. Fast det har väl gått sådär egentligen... Jag har haft en löjlig förkylning som aldrig brutit ut riktigt, men som stoppat mig från det värsta tränandet. Ibland har jag själv trott att det är en undanflykt och det trodde nog min PT oxå. Så nu har hon bokat in en massa tider med mig. Då vi ska träna ihop. Eller mest jag. Man kommer liksom inte undan.

Och så vill hon att jag äter mindre. Mina favoritflingor, Frebaco Fullkorns havreringar, dissade hon totalt. Fast de ser torra ut som Frolic. För onyttigt. Så nu ska jag äta gröt till frukost. Eller ägg. Eller keso. Eller ostkaka! Den gillade jag. Men inga kolhydrater. Till lunch ska det vara en handflata kött, fisk eller fågel och tre knytnävar grönsaker. Tur man har stora händer...

Så nu är jag igång på riktigt. Ingen pardon. Och inget vin.

Inga kommentarer: