onsdag 5 oktober 2011

Ny roll

I måndags började jag min nya roll på jobbet. Hastigt och lustigt kan man säga. En tjej slutade (hastigt) och jag fick frågan om jag ville ta hennes roll som team ledare (lustigt). Och det var ju precis det jag ville. Jag hade till och med bokat in ett möte med min chef för att tala om det för honom. Vi avbokade det mötet.

Och så klart vet jag att det är tufft att vara chef. Tufft som i svårt alltså. Och att jag kanske inte ens passar som chef. Men jag vill upptäcka det själv. Jag vill få den erfarenheten att luta mig mot i framtiden. Det blir en utmaning. Det finns ju ingen som man har så många åsikter om som sin chef. Och jag som vill att alla ska tycka om mig... Vojne vojne.

1 kommentar:

Kungen o Majkis sa...

Varmt lycka till på det nya jobbet :-)! Klart du måste testa på...annars vet man ju inte :-)!