tisdag 11 oktober 2011

Knirk knirk knirk

Mina nya skor låter väldigt mycket när jag går runt på jobbet. Knirk knirk knirk. Det liksom gnisslar och knarrar så härligt. Då hörs det att man är på väg. Det låter ju inte lika världsvant som ett par klapprande klackar. Klick klicketi klick. Men man får vara glad för det lilla.

Och apropå skor. Dessa skor fick jag i födelsedagspresent för några år sen. Jag dånar - vad snygga de är.

Men praktisk som jag är bytte jag dem till ett par golfskor... Som jag inte heller har använt sedan dess. Så här i efterhand så hade jag nog njutit mer av ett par 'very-high-heels' som blivit stående i garderoben än ett par oanvända golfskor...

1 kommentar:

Frida sa...

Gå ut och köp dig ett par högklackar Karin! Det är du värd! + att det känns skönt och världsvant även fast man inte ens använder dem!