lördag 7 april 2012

Jubileum !!

Idag har jag bloggat i precis ett år. And I Love it. Varje dag och hela tiden. Och tänk om det blir så att just denna dag når jag magiska 10 000 besök på bloggen! Vilken grej!

Ett stort tack till alla er som läser. Ni som kikar in då och då och ni som återkommer. Tack också ni som kommenterar. Det är alltid kul att få respons om det så bara är ett litet hej. Och ni får jättegärna gilla bloggen på Facebook och sprida den vidare så jag blir rik och berömd. Och lycklig. (Nu skojar jag lite) (Men bara lite :-)






3 kommentarer:

Nina sa...

Å, vad roligt! Hurra hurra!

Anonym sa...

Bästa Syrran - grattis! Det är alltid ett nöje att besöka din blogg! Det gör jag ofta :)

Frida sa...

Jag är här mer än ofta! Superkul att läsa :) Du skriver väldigt bra och jag fnissar mer än ibland