onsdag 28 mars 2012

Eric Saade + Marie Serneholt

Jag har väl berättat om min passion för skvallertidningar. Jag tycker det är kul att läsa om kändisar och kolla på bilder hur snygga de är. Men eftersom jag är vuxen och hyfsat klok tar jag naturligtvis allt som står där med en nypa salt. Man har ju fattat det här med rubriksättning...  Och då och då kan jag tycka lite lite synd om dem som är så påpassade. Och lite lite avundsjuk är jag ju också förstås. Sen slutade jag köpa HäntExtra eftersom barnen lärde sig läsa och hade en del funderingar kring vad där stod.

Men i helgen och inför lång tågresa köpte jag mig ett ex av en riktig skvallerblaska. Och jag tog med den hem till min man. Med orden - se till att inte barnen hittar den bara...

När jag hämtade barnen från skolan kom Vildis rusande. Vet du var Eric Saade och Marie Serneholt är? Nä? Ett hett par! Aha. Och jag började förklara hur tidningen överdrev lite. Att de säkert bara dansat och pratat. Men nej då. Det stod ju i tidningen. Och de stod så här nära. Och han tittade in i kameran. Som om han ville visa att de var ett hett par. Och vet du vad Måns Zelmerlöv har gjort? Nä? Han har hånglat med tonåringar!

1 kommentar:

Zarkow sa...

Underbart! Men det låter som om mina långa toalettbesök hos er är till ända... trist.